Onsdag

Hallå!
Idag är jag ledig och det känns underbart faktiskt.. min rygg har gått sönder + en hemsk foglossning.


 

=
Jag ska få gå till sjukgymnasten på måndag och få ut ett bälte + kolla upp min rygg..
det känns bra nu att veta att man kan få bra hjälp!

det blir nog en del tupperware partyn nu hihi roligt!
Jag börjar med att ha ett hemma hos mig nu på fredag kl 17.00
Hjärtligt välkomna ni som vill :)

Måste skryta lite också ;) har haft halvtids bedömning på praktiken och dom är jätte nöjda med mig :)
Älskar det stället också så jag vill inte tillbaka till skolan heller.. Hmm? hur ska jag göra då?
hehe ne hoppas jag får vara kvar och komma dit lite då och då det räcker för mig :)
sen kanske man får ett jobb där vem vet?! :)

Nej nu kommer snart my dear friend Madde :)


Kika in på min systers foto blogg

http://www.ncfb.devote.se/




puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0