Massor med klagande :)

Jag blir knäpp på denna värk i ryggen tack och lov ska jag till rehab på fredag!
har legat i soffan med stötar i ryggen hela kvällen men smärtan försvinner tyvärr inte
och när det blir så , så blir jag eller ja jag är riktigt gnällig , lätt irriterad då .. men det är ju inte riktigt meningen att jag blir så kan bara inte rå för det. usch.. =/

Tur att jag har en man som har tålamod med mig nu iaf.. Älskar dig!

Vart i skolan , har inte saknat den så värst mycket nu trivdes ju så himmla bra på praktiken..
sen fick man bara bakslag när man kom tillbaka med  massssor med arb.. men men...

det är bara att bita ihop.. blir nog inte så mycket skola för min del nu vilketsom jag blir nog sjukskriven!
Men jag får dåligt samvete om jag skulle bli det även fast jag vill bli sjukskriven! konstigt det låter va?!
men det är så jag känner nu..

nej nu får jag ta och sluta gnälla.. :D
Jag är ju faktiskt en LYCKLIG och GLAD tjej annars! :)
Jag har absolut den bästa familjen man kan tänka sig älskar er massor!

nu ska jag slänga ner mig försiktigt i soffan och plugga till provet i morgon!
Sköt om er kram



Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska inte ha dåligt samvete för att du blir sjukskriven, du ska tänka på dig själv och bebisen i magen nu Emelie!!

Skolan och kurserna kommer att finna kvar senare, ingen tackar dig för att du sitter och plågas vid skolbänken.

Kram och må så gott nu gums, kram Malin

2009-05-26 @ 22:09:08
URL: http://www.4stkarlsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0