Befria mig

Hej!
Idag är det onsdag och Emelie är ledig skönt!
Men som sagt , det finns alltid alltid något att stoppa ledigheten med som att ta itu med saker osv.
som STÄDA! :)
Ja ja vilket som älskar jag min praktik, vill inte tillbaka till skolan :D
känns så otroligt bra det är ju det här jag vill jobba med så är det!

Annars idag blir det nog lungt alicia är fortfarande jätte grinig och kännslig, jätte snorig
JÄTTE JÄTTE hostig hon hostar så hon nästan spyr.. jätte jobbigt är det..
Min lilla tjej!
vart hemma i nästan en och en halv vecka nu..
men i morgon ska hon få gå på dagis i 3 timmar..
funkar inte det får hon fortfarande vara hemma.

Alicia sa det idag att hon ville leka med barnen :) lilla hjärtat!!!
Älskar min lilla tjej

och från det ena till det andra så släpper vårat kakel i köket pga. dåligt arbete till dom som gjort det vem det nu är! :)
Och det blir bara värre och värre och jag blir alldeles matt snart orkar inte med massa
penga kostnader nu.. jag har annat att lägga dom på!..* ARG! *
men vad gör man?
det lär jag nog sitta och fundera på idag..

Ha en trevlig onsdag
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0