midsommarfirande på dagis

Hej fick åka in till förlossningen igår pga av min smärta, kikade på allt ,mitt blt har höjt sig till 135/70
Fick lite sömntabl. till nätterna så jag får sova så i natt har jag sovit mycket bättre va uppe och sprang 2ggr i natt.
ska tillbaka om ca 3 veckor för bedömning.

Jag spricker vell snart? :)



Älskar när solen kikar fram!!




Idag ska jag , alicia & mormor åka på midsommar firande på dagis och ta hem lite saker från hennes hylla.
i augusti flyttas alicia till syskon avd. jag är båda glad och nervös inför detta.

sen ska vi fortsätta att bygga våran midsommar stång :D *whihi*



Åh i morgon är det midsommar afton lovley! :)

Här kommer lite mer bilder..





kenny blundar jämt hihi


pappa leker


alicia gosar med mormor


Kommentarer
Postat av: Madde

Svar: Ja, jag hade gissat på idag, men det verkar ganska dött på den fronten. Så får hoppas det händer något snart! Imorgon ska vi upp till spec. MVC igen för att kolla om jag är mer mogen för en igångsättning denna vecka än vad jag var förra veckan. Då var jag bara halvmjuk och inte öppen mer än 1½ cm, så då var det inte läge riktigt. Så vem vet, det kanske blir imorgon med lite tur!

2009-06-22 @ 10:30:17
URL: http://litenfamilj.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0