JAG KLARADE DET!

Hej allesammans!

"Jag måste bara få tala om att jag är så otroligt glad idag :)"
Tack kära gode gud
Jag klarade psykologin :D , förstå jag är överlycklig!

Sen är jag så otroligt lycklig över min underbara dotter!
Älskar dig så oerhört mycket!



Sen nu är det 6 veckor kvar tills min andra dotter är beräknad att komma
Och jag kan inte beskriva här hur mycket jag längtar!!!!!!
Älskar dig också mitt hjärta!!!



Ja annars idag har jag vart i skolan och gjort prov!
Min hjärna hänger inte riktigt med som den ska men det kändes rätt!
Jag tror och hoppas på ett G iaf! :)
Sen har jag vart över till madde en snabbis sen kom mamma över snabbt..
Ja dagen har rullat på som vanligt helt enkelt..

i morgon blir det sista provet *nervös*

Ha en trevlig kväll
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad roligt att du klarade det, grattis :)

2009-06-04 @ 17:57:22
URL: http://mariacederblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0