33+5

Hej kära vänner!

Idag är jag i vecka 34 (33+5) har vägt mig och vikten visar på + 13 kg!

Min kropp har sagt ifrån helt, är sjukskriven.
ryggen blir bara värre och värre jag tror snart att det inte kan bli värre än så här men ryggen är ju inte för att jag är gravid det är ju sedan innan men den påverkas av graviditeten.

Mitt bäcken gör riktigt ont det där bältet jag fått låna kan jag säga rakt ut DET HJÄLPER INTE ALLS!
Jag kan knappt vända mig i sängen pga. att det gör så ont där.. I LOVE IT!

Men annars mår jag faktiskt bra förutom att jag snart får sitta i rullstol haha..

Det är otroligt mysigt att vara gravid , känna sitt lilla underverk i magen när hon hickar , sparkar och allt man kan tänka sig!

Men nu vill jag snart föda faktiskt inte för att jag är trött på att vara gravid för det är jag inte men för att jag har så ont.

Det var allt för mig.


Kramar från oss!


Här kommer lite bilder!

Alicia med sin kompis Joline


Våran Elin som vi längtar massor efter!!!


Våran underbara alicia!!!!!!!!!!!!


Bebis mage!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0