tröttsamt

God morgon!

Tänkte börja med att mitt hjärta, min man fyllde 24 år i går så grattis till honom!
Fick massor med bra saker pengar , snus , blommor och en tempur madrass.
 Dagen började ju bra man kände att livet rullar på som det ska tills vi fick samtalet på kvällen...

Vallaregatan var fyllt med vatten i hela källaren till första trappsteget.
Känndes som en stor sten i halsen fick lite halv panik. vad gör man nu då?
fick iaf tag på rickhard som åkte ut från mellan svensk.

Idag blir det att ringa försäkringen och fixa en annan del saker......
Det var INTE VÄLKOMMET! jag blir så trött på att det ska hända saker hela J* tiden...

Kan det inte hända något possitivs nu????! Jag behöver det

Kommentarer
Postat av: Josse

Amen fyfan va tråkigt! Hoppas det ordnade sig iaf!!

2009-07-14 @ 18:21:03
URL: http://Josefine85.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0