Söndag

Gokväll!
Tänkte börja med att skriva att , 
onsdagen den 15 juli 2009 föddes våran dotter elin
Som vägde 4155g och var 50 cm lång alldeles underbar.

Många undrar hur förlossningen gick.
Den var jätte jobbig, nu när jag själv har landat lite så tycker jag att det känns lite jobbigt att tänka tillbaka hur det gick till.
Men elin fastnade så det vart bråttom och många BM fick komma in och hjälpa till.

Sen hamnade vi på 86:an och jag älskar all personal som jobbade där alldeles underbart bemötande och jag
kännde en stor trygghet när jag var där!!!

Vi mår iaf bra nu och vardagen har börjat att rulla på..=)

Ju mer jag börjar att landa ju mer kännslor verkar poppa upp. tårarna har kommit i dag och jag har en massa kännslor inom mig.. men det känns inte som om jag fått tillbaka min förlossnings deppression..
kanske har med alla hormoner att göra?


Här kommer lite bilder

En tagen och stolt pappa


Elin får ligga vid fönstret och få lite sol på sig


Välkommen hem mamma och lilla syster!!!
i

Kommentarer
Postat av: Josse

Elin är jättesöt :) Massor med fint hår :P



Hoppas du kommer över din depression snart och kan njuta av er nya lilla flicka!=)



2009-07-20 @ 10:28:07
URL: http://Josefine85.wordpress.com
Postat av: Emma

Jag blir så avundsjuk, hehe. Hon är såå söt!



Personalen på 69an sa till mig att det är väldigt vanligt att mamman bryter ihop 3e dagen efter förlossninge. Alla möjliga känslor kommer då. Tröttheten, pressen under förlossingen, pressen om att komma igång med ammningen och bla bla bla. Men det kom för mig 5e dagen efter förlossningen. Och det är 5e dagen idag för dig efter förlossningen. Så det kan nog fullt vara det. Alla känslor kommer för dig nu.

2009-07-20 @ 17:41:50
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0