36+5

Hallå i värmen!
Jag har inte klagat förr på värmen för jag älskar när
det är så här vackert väder.
Men det började igår jag svettas hela tiden vill bara bada kallt eller ducha kallt, fötterna är så svällda att det sticker i dem när jag går, lika så i finger topparna.
nu lägger jag på mig vätska så det knakar..

jag blir även knäpp på alla folk som hela tiden varje eviga dag frågar om jag inte ska ha snart? Gud du spricker snart eller oj vilken stor mage du har? väntar du tvillingar? Ja alla dessa frågor, blääää va trött jag är på att hör DET!
och jag svarar det kommer när det kommer och låter tjurigt ;) men det får man vara!

Inte nog med min rygg värk som sitter i varje sekund dygnet runt, igentligen är det ryggen som får mig att må så dåligt det är så påfrestande så ni kan inte ens tänka er!
Har vart in till förlossningen och fått sömntabletter av läkaren för att jag ska kunna slappna av och få sova så jag inte blir knäckt!
Jag har i min journal att jag får komma in på förlossningen och dom ger mig ännu starkare dos för att jag ska få sova men då har dom kontroll med remsa osv på mig.
men har faktiskt inte varit in dit det känns bara som en sista utväg...
sen fick jag utskrivet starka värktabletter (citodon eller hur det stavas) som jag inte vågar ta :S

Ja ucsh den här ryggen :D jag blir alldeles knäpp! :) hehe

skulle inte kännas helt fel att få våran prinsessa nu! :D
Vi vill ju träffa dig!
Det var allt för mig
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0