Onsdag

2 dagen på praktiken i går och jag trivs jätte bra fortfarande! =)
idag ska jag jobba kväll 12-21:30!

Igår jobbade jag kväll så på fm va jag hemma , satt ute och njöt av de lilla sol vi fick igår  med familjen
kenny är hemma den här veckan finns så dåligt med jobb på kanthal.. 

i natt har det vart lite jobbigt , min kära dotter har fått för sig att hon ska HA MJÖLK PÅ NATTEN
och det har hon såklart fått men nu har både mamma och pappa tröttnat på det
så nu försöker vi ta bort detta och istället ha vatten brevid sängen.
Så det har varit protester i nästan 1 timme i natt... *Zzzzzzz*
men sen så somnade hon tillsist..
jadu den damen hon har en stark vilja :) vem kan hon fått det ifrån?

I morgon är jag ledig och på lördag har jag tupperware party hemma hos mig kl 15:00
Hjärtligt välkommna hem till mig då! :)
kram kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Visst ska det bli härligt med en resa, har haft en kämpig vår med Rasse och mitt blt så resan känns otroligt välkommande just nu.

Vad kul att du trivs på praktiken, det gör jag med.

Trevlig arbetskamrater och underbara boenden gör praktiken extra kul....fast just nu ser jag mest fram emot sommarlovet.

Grattis till tösen btw, så kul med en liten flicka igen =) Å Elin är ett sånt fint namn också, barnens kusin heter så.

Kram så länge och sköt om dig och magen

// Malin

2009-04-29 @ 12:58:26
URL: http://www.4stkarlsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0